הפרעות קשב ריכוז והפרעות למידה

אמא עייפה לילד עם צרכים מיוחדים

טיפול עצמי במטפלים: הורים לילדים עם קשיים – האם אתם מטפלים בעצמכם?

הורות לילדים המתמודדים עם בעיות רפואיות, התפתחותיות, רגשיות או התנהגותיות יכולה להוות אתגר מפרך ומתיש. הורים רבים מוצאים את עצמם משקיעים את מיטב מרצם, זמנם ואנרגייתם בטיפול, תמיכה וליווי של ילדיהם – תוך הזנחה עצמית מסוכנת. מחקרים רבים מצביעים על שחיקה גבוהה ובריאות ירודה בקרב הורים אלו, אשר אינם מודעים או יודעים כיצד לטפל בצרכיהם שלהם. במאמר זה נבקש לבדוק: האם הורים לילדים עם קשיים בכלל מקדישים זמן ומשאבים לטיפול עצמי? מהם החסמים והקשיים המונעים זאת? ומה ניתן לעשות על מנת לעודד ולאפשר להם להקדיש זמן למנוחה, הנאה ומילוי צרכים אישיים.

לקריאה »
הפרעות קשב וריכוז בגיל הרך - פעוט משתולל

הפרעות קשב וריכוז בגיל הרך

מאמר זה מציג סקירה מקיפה של הפרעת קשב וריכוז (ADHD) בילדות המוקדמת, תוך התמקדות באבחון, בסימפטומים, בגורמים ובאפשרויות הטיפול שלה. על ידי בחינת מחקרים עדכניים וחוות דעת מומחים, אנו שואפים לספק להורים ולמחנכים את הידע הדרוש לזיהוי ולטפל בהפרעות קשב וריכוז בילדים צעירים.

לקריאה »
איך מאבחנים דיסלקציה אצל ילדים - ילד דיסלקטי מנסה לקרוא ומתקשה

איך מאבחנים דיסלקציה אצל ילדים?

דיסלקציה היא לקות למידה המשפיעה על יכולת הקריאה, הכתיבה והאיות של האדם. אבחון דיסלקציה בילדים יכול להיות משימה מאתגרת עבור הורים ומורים בשל מורכבות ההפרעה. פוסט זה בבלוג יחקור את השיטות השונות המשמשות לאבחון דיסלקציה בילדים, החל מבדיקות סקר ראשוניות ועד להערכות מקיפות.

לקריאה »
מטפלים,יועצים, פסיכולוגים ואנשי חינוך
זה המקום שלכם לחשיפה!
דילוג לתוכן